Predvečer prvého mája....

30.04.2020

Predvečer

Kedysi dávno, keď som bola malá, sme v tento deň - predvečer prvého mája chodili s lampiónmi v sprievode. Keď som povyrástla, žialila som za tým a tak som hľadala nové dobrodružstvo a ním bolo pálenie vatier. Malo to svoje čaro :-). Bol to bezstarostný čas hier a radosti a spontánnosti, spolupatričnosti. Nevytratilo sa to náhodou niekam?

Dnes som už veľká, ale chcem prežívať ako malá - mať tú detskú radosť, spontánnosť, bláznovstvo a vieru, že všetko je možné.

Aj tie lampióny pripomínajú rozsvecovanie nás - zapálenie nás zvnútra, oheň spolupatričnosti, spolurežívania, spolutvorenia.

Vatry pália staré, vatry prinášajú nové.

Staré ZHORÍ a nové ZAHORÍ.

A je pred nami prvý máj - máj LÁSKY ČAS.

Tak sa otvorme, nech sa vylieva, rozlieva, vlieva a zlieva - chytajme :-).

Krásne popoludnie a užite si predvečer prvého mája s uvedomením a vedomým prežitím.... v duchu :-)

S Láskou Tatiana.

© 2018 Spirituálny blog. Ušila vám na mieru Tatiana Mintálová
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky