Môj malý zvestovateľ-V Deň Zeme

22.04.2020

Tento text nie je môj článok. Je to opäť doslovný prepis rozhovoru s mojim malým (veľkým) priateľom. Rozprával sám, súvisle, bez mojich otázok, či vstupov a celý záznam, bez akéhokoľvek vynechania nám ponúkam na poučenie, obdiv, inšpiráciu, prežitie, či na čokoľvek, čo to v nás vyvolá.

Mne nič iné nezostáva len sa hlboko vnútorne pokloniť pred týmto "dieťaťom" a Ďakovať Bohu, že nám ukazuje prostredníctvom aj týchto najmenších v podstate svoje zázraky.

Posúďte sami.......



"Vidím krásny obraz:"

"Videl som jeleňa a boli tam nejakí chlapi, ktorí ho chceli zabiť, ale on utekal, trafili ho, ale oni ho nechytili, hej, lebo to prežil."

A prišiel tam Ježiš a rovnoramenný kríž tam tiež bol, on mu dával silu, dal mu ruku na poranenú nohu, na poranenie, vyliečil ho. 

A povedal: 

Buď stále verné. Si čisté, lebo nerobíš žiadne hriechy. Chceš sa niekedy skamarátiť s ľuďmi. Keby nebolo takéto ľudstvo, že by zabíjalo jeleňov, alebo také hocijaké zvieratá, tak by vás mali ako svojich vlastných mazlíčkov. Tak modlite za nich, aby raz toto ľudstvo pochopilo, čo robí a aké zlo sa koná. Mäso. Za deň môžu tristo kíl mäsa nabrať. Mäsa. A to všetko jedia, ako nenažranci. 

Modlím....

Jeleň povedal: "Spravíme to! Pokúsime sa o to! Spravíme, čo môžeme."

A potom kopýtkami takto držal a začal sa nejako modliť, ale nebolo tam počuť také ručanie, že hu hu, ako robia jelene, ale normálne, ľudskou rečou. 

Pane modlím, aby ľudia a ľudstvo pochopilo, že ľudia majú byť k sebe mierni. Majú veriť, majú žiť dobrý život.. Ľudia majú byť neustále hore, nepadať dole. Majú stúpať na leveli, nemajú ich predbiehať (preskakovať tie levely) a potom postupne padať. Padať ako bábovky, ako servítka, ktorú vyhodil Ježiš a išla by hore. Všetci veriaci, ktorí by ju hodili, išla by hore, ale tí ktorí by neverili, hodili by ju dohora, ale stúpala by dole. Nech tie hubky, nebudú sa naplňovať diablovou krvou a jedlom, ale Ježišovou krvou a jeho telom. 

Amen

A potom jeleň utekal a hral sa a bol šťastný.

A raz porodil, mláďatko a to sa od malička modlilo. A raz prišiel k nemu Ježiš a dal mu krížik na čelo, aby bolo požehnané, aby tak skoro nezomrelo. Lebo ich je strašne málo a my máme pobojovať za to, aby ich nebolo málo. Za všetky zvieratká. Už ich je strašne málo, aj krtkov je málo.

Zvieratá majú žiť krásny a dlhý život, nie krátky.

Ja modlievam za všetkých.....

Modlím:

Nech nebude rásť pekelný strom, ale strom, ktorý nám bude dávať prírodu, úctu a srdce, ktoré nám bude vlievať do duše. 

Nech budú rásť kvietky. Krásne kvietky, aj keď nám budú žrať ich mravčeky a tak, tak ich nezabíjajme kvôli tomu, že majú potravu. Aj my musíme jesť, aj oni musia jesť. Ale my zas nemôžeme zneužívať jedlo. My by sme mali jesť prírodné veci, nie mäsové veci. I keď mäso je výborné, ale..... Mám rád mäsko. Ale niekedy sa mi ho nechce jesť, lebo mi je ľúto. A všetci vravia v škole, že prasatá sú hnusné, že majú byť zabité. A ja som im povedal, že prasa sa nemé zabíjať. Že nemajú sa zabíjať zvieratá a aj dievčatá sa so mnou povedali.

Nech nebudeme čierne ovce, ale nech budeme krásne biele ovce. Tá krásna biela farba bude znamenať  ČISTOTA.

Nech nebudeme vykysnuté jablká, ale krásne a červené, ako mašlička. Nech budeme šťavnaté a nech nebudeme kyslé. nech nás nebudú zahadzovať, ale nech nás budú žuť a s chuťou prehĺtať. A nech nepôjdeme do zlého plodného života, ale nech pôjdeme do dobrého plodného života, Nech sa pôjdeme viesť tou cestou dobrou a nie zlou. Nech nám dá Boh ruku s Ježišom a my tiež. Nech budeme si postupne skackať, nech budeme ako zajace, ktoré skáču do výšin. Nech budeme lietať ako anjele a budeme sa držať najviac toho Boha a Ježiša. Nech budeme vidieť naozaj nebo a uvedomme si, že to, čo videl Ježiš, my nemôžeme. Lebo je to boží syn. Je to kúsok z Boha a máme si ho ctiť. Ale nie cirkevne, ale svojim Duchom. Nech budeme krásne červené mašličky a nie čierne, ktoré budú dávať temno. Nech budeme žiť krásny život, a nech sa budeme zniesť, nech sa budeme zniesť Bohom a nech nám bude striekať voňavku, ktorá bude urobená s Láskou, a nech sa budeme dať tou voňavkou očistiť. Aj keď budeme na ňu alergický, nech sa dáme ňou postriekať, ňou očistiť, ňou vznášať, ňou precítiť, ňou cítiť, myslieť citom a nie hlavou, nech budeme mať vznešenie, nech budeme mať svetlo a nie temnotu. Nech budeme sladké zmrzliny a nie tie čo nebudú chutiť. Nech budeme čokoládová zmrzlina, ktorá bude posiata žiarou od Boha, nie temnotou od nášho zlého "otca" . Otec dobrý, otec zlý. Konanie dobré, konanie zlé, zlý čin, dobrý čin. Odpustenie, očistenie. 

Amen

(Nasledovala jeho otázka mne): Ako vidíš Boha?

A vzápätí reagoval sám :-) : "Môžem povedať ako ho ja vidím ja?"

Nedá sa to opísať.  Tak výnimočne. Tak krásne. Tak vznešene. Tak kráľovsky. Tak panovsky. A takto aj panuje. 

A máme sa mu oddať ako kvietky a voňať neskutočnou krásou. Duchovne, nie navonok.

Lebo aj tie ktoré sú hnusné, ich aj tak Boh očuchá a keď sú vnútri pekné, tak si ich zoberie a tie ktoré sú hnusné a čierne, tie vyhodí a tie padajú, padajú a padajú dole.

A Boh povie: "TOTO JE PRAVÝ SÚD".

Áno sme v súde, ak ho ty vidíš tak, ako ja  (hovoril malý prorok ku mne), tak dobre, to bola tá otázka, ktorú som sa ja Ťa chcel strašne moc spýtať.

Už som napapkaný duchovne, ale navonok nie.

Súd, to je podľa toho, či sú nie ako ostatní ľudia, že sú mu oddaní, že ho berú ako kráľa. A že ho uctievajú a že sa k nemu nesprávajú ako k handre, ale ako k pravému kráľovi. A nechodia do kostolíkov takto čítať si knižôčky, takto stále len pretáčať straničky, len čítať "ZNOVUVSTANIE PÁNA JEŽIŠA" . 

Načo je toto dobré čítať? Slovo človeka. Človek, ktorý nevedel nič a vtrepal si do hlavy piliny a nie toho, ktorý je náš kráľ, náš pán! Ten, ktorý nám dáva do srdca slová ktoré my máme vypúšťať , ale máme mať nad nimi mieru. Že nebrať to tak, že:

 "JA som úžasný, Ja som povedal také krásne slová, JA som videl také krásne obrazy, OOOO" 

NEBRAŤ TO TAK!  

Ale brať to vážne. Lebo tie obrazy si nepovedal ty, ale Boh. Takže má sa uctievať Boh a nie JA. 

Vieš prečo Ježiš umýval nohy učeníkom?

Aby pochopili, že toto si majú robiť tiež. Má sa tým ukázať úcta k Bohu a úcta k sebe.

Úcta k tomu, že majú také výborné telo, ktoré nám dal Boh. Ale v podstate by sme mali ďakovať aj za tú hmotnú vec, za to telo - toto, za tú kožu, lebo keby sme nemali kožu, neboli by ani svaly a boli by sme bez očí a bol by nám vidieť len mozog.

Amen.

Na záver odkaz pre všetkých:

"Berte život pozitívne, verte čo najviac v Boha a Bohu. Berte čo najviac z Boha a nie z diabla, nech vyčerpáte toho diabla a nech Boh bude šťastný z vás, aké má úžasné deti, čo stvoril na svet.

Amen.



© 2018 Spirituálny blog. Ušila vám na mieru Tatiana Mintálová
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky