Môj malý priateľ - O dnešku :-)

22.04.2020

Dnes som mala možnosť viesť rozhovor s výnimočným deväťročným dieťaťom, no neviem, či sa on dá nazvať dieťaťom. Skrýva v sebe viac múdrosti ako mudrci sveta. Keby ste ho mali možnosť vidieť, sála z neho pokoj, pokora a čistota, nie je to dieťa premúdrelé, ktoré chce získať pozornosť a byť zaujímavé. Je to čistá pokora. A vzbudí vo vás úctu k nemu, už len tým ako sa posadí rozpráva a hlavne o čom rozpráva a ako rozpráva. Rozhodla som sa podeliť prepisom od slova do slova časti nášho rozhovoru. A verte, či nie, nie je tam mnou pozmenené, či pridané jediné slovo.

Tak sa nechajme poučiť, aj keď z jeho strany to nie je cieľ, ale jeho hlas by sa mal niesť svetom.

Vyberám len útržky, ktoré boli pre mňa zaujímavé:

O ženách, či politike

"Všetky ženy robia všetko, aby sa páčili mužom, robia si plastiky. Ja by som takéto ženy zavolal a vravel im, čo všetko spravili preto, aby si našli muža, aby sa páčili mužom. A ja by som ich trocha zosmiešnil, aby sa spamätali, lebo niekedy aj posmievanie je správne.

Máme sa páčiť jedine Bohu!

Nikdy si nerobme plastiky! Nikdy! Nikdy! Nikdy! Aj keď máme malé nožičky, či niečo iné

to si máme robiť iba vtedy, keď máme s tvárou nejaký problém. Keď máme kúsok dobrej a kúsok trochu mäsovitej tváre.

Aj Donalt Tramp si robí plastiky a neukázal nikdy svoje telo, nemal žiadny problém. Vezmi si, na hlavu nemal žiadny problém. Mal. Jediný problém mal, s hlavou a s Diablom. Hej ale zas on si dava plastiku kvôli ničomu a potom ma taký ksicht že vyzerá ako spučená rajčina .

Ale zasa cením si zas toho, čo povedal, Vážim si toho, že aspoň raz vážil svoje slová a pomaly začína aj obzerávať tých ľudí, nezačína len jedného človeka obzerať, ale všetkých ľudí obzerať. A ocino ma chce dať očkovať. A ja to nechcem a mamina ma tiež riadne nechce dať, takže je to ťažké.  Keby sa ma pýtal, tak mu to poviem.

Ale toto sa ešte zatiaľ nerieši.

Ja by som mu to povedal, že nechcem, a on by mi zas povedal že, čo sa má rozhodovať dieťa, ktorému do toho nič neni..

Ale oni mi hovoria, že ja som ešte dieťa ...


© 2018 Spirituálny blog. Ušila vám na mieru Tatiana Mintálová
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky