Nezamieňajme si ľútosť za Lásku

22.03.2019

Keď ľudia necítia Lásku, ale nie preto, že by im ju ľudia nedávali, ale dotyční ju nevedia a nedokážu prijať. Nevedia ju dostať zvonku a nemajú ju ani vnútri.

Hlavne, sami sebe si nevedia lásku dať (dovoliť si), tak tam nastupuje... ľutujte ma.... všetci ma ľutujte, lebo ja to mám najťažšie.... ľutujte ma...

A tak si zamieňame lásku za ľútosť a ľútosť za lásku........

NIKDY TIETO DVE NEZAMIEŇAJME!

Láska je pravá, ľútosť je falošná... krátkodobá náhrada skutočnej a živej Lásky.

Stačí sa otvoriť Láske, uznaním seba, svojho vedomia a podstaty, uveriť a prijať.... a budeme šťastní.......

Krásny deň plný otvorenosti v prijatí LÁSKY a Sily.

© 2018 Spirituálny blog. Ušila vám na mieru Tatiana Mintálová
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky